BMW Welt

Săptămîna trecută am fost în München (cunoscut și ca Miunhăn). Este un oraș plin de tei. Este de asemenea și locul unde se află sediul central al BMW. Cam așa arătam cînd am ajuns acolo unde m-a dus Claudia:

M-am trezit un pic cînd am văzut asta:

Apoi Claudia a vrut și ea o poză cu o mașină.

Și, în sfîrșit, am început să mă relaxez și să mă bucur de priveliște.

Și apoi am plecat.

(Dar ne-au prins.)

2 păreri la “BMW Welt

  1. Vlad: Hai că știi că nu mă pricep la mașini. X6? Stai să caut. Ah, OK, era și asta acolo dar avea geamuri fumurii așa că nu mi-am făcut poză în ea :p

    Apreciază

Răspunde

