londra

  • Hotelul în care am stat a fost selectat în 2000 ca „cel mai bun pentru îndrăgostiți”. Are camere mici, e chiar în centru și costă cam 100 de lire pe noapte (cu tot cu mic dejun).
  • Dacă aveți probleme cu mobilul nu mergeți la O2 sau Carphone Zone că sunt cam tonți. Cei din magazinele care arată mai dubios și pe care scrie „unlock phones” sunt mult mai de treabă.
  • Un restaurant care mi-a plăcut e med kitchen, la care au „duck confit” bun (vreo £12). Fish&chips mie nu prea-mi plac, dar dacă vreți să încercați se găsesc „serviți tradițional” la verve (£8). (Nu, nu mai era în lucru strada când am fost eu.)
  • În buncărul de IMAX n-am mai apucat să intru decât prin hol.
Răspunde

