ramona

Mai deunăzi o domnișoară pe nume Ramona Cutare (modificat pentru protejarea vinovatului) mă invită pe Facebook să fiu prietenul ei. Mă gândesc ce mă gândesc: „Cin’ să fie?” Mă uit la profil. Nimic. N-o recunosc din poză. Le povestesc unor colegi: „Ce să fac?” „De ce nu-i trimiți un mesaj s-o întrebi?” „Păi se poate și dacă nu suntem prieteni?” „Sigur că da!” Zis și făcut:

Ramona, îmi pare rău dar nu-mi aduc aminte de numele tău. Ești sigură că ne cunoaștem? Se mai întâmplă din când în când să primesc emailuri adresate altcuiva, fiindcă se pare că mai sunt alte persoane cu același nume ca mine…

Da. Din când în când o domnișoară de la Televiziunea Cutare (modificat pentru protejarea vinovatului) îmi trimite niște emailuri cu scenarii de la niște seriale încă nefăcute. Când mă obosesc să-i răspund că n-a nimerit adresa bună răspunde repede și mă amenință că trebuie să șterg emailurile imediat. Da. Exact de aia am io timp: Să stau să caut superbul ei email pe care oricum nu l-am citit ca să-l șterg. Eh… Și mai trece ceva timp și iar îmi trimite niște scenarii. De data asta la gmail, nu la yahoo. Complicat rău cu emailul ăsta. În fine. Interesant e că o dată am fost la o piesă de teatru regizată de tizul meu care probabil e destinatarul adevărat.

Dar să revenim la Ramona. Mai țineți minte? Mi-am cerut scuze politicos că la auzul numelui „Ramona” nu mi se aprinde nici un beculeț și i-am sugerat că poate caută pe altcineva cu același nume ca mine. Îmi răspunde:

Numele meu este Ramona. Nu ne cunoaștem.

Mulțumesc mult dragă Ramona. Dacă nu-mi spuneai tu cum te cheamă uitam iar. De fapt, ai putea să-mi trimiți un mesaj săptămânal? Doar așa să mă asigur că nu mai uit cum te cheamă… Nu conteaza că nu știu cine ești. Dar asigură-te că îți scrii numele și în corpul mesajului că eu sunt așa un pic mai fraier și uneori nu-mi dau seama de la cine vine.

Legat de asta… Voi la rubrica „sex” din formulare cu ce completați? M/F sau DA/NU?

3 păreri la “ramona

Răspunde

